środa, 9 grudnia 2015

Magnoliowa Tilda

Hej, hej!
Znowu mam do nadrobienia :)
Ale teraz postanowiłam już nie zaniedbywać wpisów, żeby wam się nie nudziło!

Kartka, którą wykonałam z przyjemnością, po raz pierwszy zajęła mi tyle czasu.
Uparłam się, by zrobić shaker box i zrobiłam.
A że trzeba było się z nim trochę pomęczyć....
No i zdjęcia!
Trzy razy zmieniałam tło by mi pasowało!!!

Uwierzycie?
Chyba pod choinkę zażyczę sobie namiotu.
Tło chociaż będzie z głowy.
No i zdjęcia o niebo lepsze.

Po raz pierwszy też kolorowałam stempel tuszami Distress.
Do tej pory używałam kredek, ale zdradzę Wam, że tusze są rewelacyjne!
I mając malutko kolorów, jak ja, można stworzyć coś naprawdę ładnego.
Kwiaty są mojej produkcji.









Dopiero na zdjęciach zauważyłam, że cienie są nad a nie pod kolanami.
Ale już trudno.
Mnie efekt i tak bardzo zaskoczył.
A jak Wam się podoba?

W pracy wykorzystałam:



 

  

Pozdrawiam,
Art Soul
Wyświetlanie SBN-ArtSoul.png


4 komentarze:

  1. fajne malunki, sama czasami się bawię, ale kredkami,
    ładny efekt dają te tusze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna zimowa praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! Można czasem coś zmienić :) Ja też wolę kredki ale nie powiem, bo efekt malowania tuszami też zachwyca! Tylko trzeba znowu kolorów nazbierać :)

    OdpowiedzUsuń