czwartek, 10 września 2015

Wachlarz życzeń!

Hej!
Nie próżnuję, jak zawsze :)
Ale ten post czekał kilka dobrych dni na publikację.

A dzisiaj serdecznie witam nowych obserwatorów!!!
Serdecznie:)

No dobra, zaczynam pewną historię!
Moja znajoma poprosiła o zrobienie kartki na ślub.
Nic wielkiego, pomyślicie, i taka jest prawda!
Tyle, że tym razem miała być kartka w kształcie wachlarza!
Robił ktoś kiedyś taką nie mając pomysłu?
Wykrojnika?
Ja jeszcze nie.
I po długim namyśle postanowiłam spróbować.
Oczywiście, zwykły wachlarz nie wchodził w grę, miał się rozkładać!!!
Tak sobie umyśliłam, a co.
Przecież nie byłabym sobą gdybym nie podniosła sobie poprzeczki wysoko do nieba.
Albo i wyżej :)
Zaczęłam mierzyć i wycinać, i kombinować jak ma się przesuwać a nie całkiem rozsuwać.
Jak najłatwiej mu się będzie rozkładać i czym go blokować.
I wiecie co?
Udało mi się!!!

A oto efekty mojej pracy:
Zdjęcia od Pary Młodej :)



 I moje lekko poprawione, ale nie za bardzo







Pracę zgłaszam na wyzwanie 
kwiaty


Zamaskuj się

Praca dowolna 

Mam nadzieję, ze spodoba Wam się taka nietypowa kartka ślubna :)
Pozdrawiam serdecznie,
Art Soul.



16 komentarzy:

  1. Rewelacyjny pomysł! Pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita! Gratuluję pomysłowości i wykonania:-) piękna jest:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny pomysl wykonanie sssper

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziewczyny! Baaaardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem!!!! Czegoś takiego jeszcze nie widziałam. Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgorzato!
    Ten wachlarz to ósmy cud świata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny wachlarz! Pomysł świetny i super zrealizowany! :)
    Dzięki za udział w wyzwaniu ScrapGangu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie miłe są Wasze słowa! Dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Jestem pod mega wrażeniem
    Dziękuję za zabawę ze Scrapgangiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka, cudnie wykonana! Gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam nie typowe kartki - Twoja jest KAPITALNA, niepowtarzalna i pięknie ozdobiona!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow :) wspaniała kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne!
    chętnie odgapię :-)
    bo jest co!

    OdpowiedzUsuń