poniedziałek, 14 września 2015

Blejtram...

Hej!
Normalnie oszalałam, straciłam rozum, czy nie wiem jak to jeszcze nazwać :)
Zmierzyłam się z czymś, czego nigdy dotąd nie robiłam...
I muszę przyznać, ze całkiem fajnie się przy tym bawiłam.

Praca została wykonana na najnowsze wyzwanie I like challenges
BINGO.
Bardzo dużo możliwości i dlatego wpadł mi do głowy pomysł z blejtramem.
Oczywiście nie byłabym sobą, gdyby się coś nie zdarzyło...
Moja farba akrylowa trochę z wierzchu mi wyschła i ogarnęło mnie przerażenia.
Ale na szczęście tylko wierzchnia warstwa i mogłam wykonać prace
Użyłam farby akrylowej białej, gesso, mgiełek własnej roboty i maski.

Grafika od Janet .
A tekturka z wycinanki.







Pracę zgłaszam na wyzwanie
Kwiaty


Zamaskuj się

Póki liście są zielone



I jak myślicie, oszalałam ?

Pozdrawiam serdecznie,
Art Soul




14 komentarzy:

  1. Świetny efekt. Blejtram wyszedł bardzo lekko i romantycznie.
    Dziękuję za wspólną zabawę w Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała perełki pięknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne, delikatne i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! bardzo delikatnie i eterycznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, delikatne kolory :) Bardzo romantyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo romantyczny :) Dziękuję za zabawę ze Scrapgangiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku! Jestem niesamowicie zaskoczona tyloma cudnymi komentarzami!
    Dziękuję ogromnie za miłe słowa i za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny, piękne kolorki!!!Dziękujemy za wspólną zabawę z Namaste:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful!
    Thanks for joining us at 13arts <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna praca, Dzięki za udział w wyzwaniu 13 arts <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super efekt zabawy w mediowanie . Dziekujemy za udział w wyzwaniu Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały blejtram w przepięknych delikatnych kolorach. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Studia 75.

    OdpowiedzUsuń