piątek, 7 sierpnia 2015

Zacne urodziny.

Hej!
Wiem, wiem, stęskniliście się za mną...
Ja za Wami też!
Ale jeszcze tylko krótko odniosę się do poprzedniego posta :)
Aga jest najmilszą dla mnie osobą na świecie i mam nadzieję, że będzie to trwać do końca świata i jeden dzień dłużej!!!
Dziękujemy za ciepłe słowa od Was!

A teraz pokażę Wam moją najnowszą pracę..
Oj, ciężko mi było ją zrobić!
Nie lubię przerw, bo potem mi idzie.....
Ach, raczej nie użyję tego stwierdzenia :)
Mogę je przesłać na priv hahahaha.

Po kilku konsultacjach i z pomocą Asi zrobiłam!
Kartka z okazji 92 urodzin!
Nie chciałam zrobić za ciemnej, żeby nie było :)
A Asia mi pomogła w zrobieniu napisu czyt. zrobiła mi go!
Dziękuję :)







Tekturka jest z Kreaterii.
Papier z Galerii Papieru z kolekcji Ukryte Pragnienia.

Pracę zgłaszam na wyzwanie w 
BINGO

Mój wybór to różowy, kwiaty, sznurek i szary kwiaty i serce.

A! Zapomniałam dodać, ze to jednak nie były urodziny, a imieniny i napis musiał zostać nieco zmodyfikowany.
Na szczęście nie zapomniałam ile lat ma jubilatka!!!
Ach, te leki.....

Mam nadzieję, że wkrótce się zobaczymy!

Pozdrawiam serdecznie,
Art Soul.

9 komentarzy:

  1. Naćpana wariatka ze sklerozą :) :*
    Kartka pikna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, żeby tylko! Będę częściej cię męczyć!!! :)

      Usuń
  2. dziękuję serdecznie za przemiły komentarz a twoja karteczka jest przesliczna pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca świetna i kolorki cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna - dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft

    OdpowiedzUsuń
  5. urocza i taka delikatna :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :))

    OdpowiedzUsuń
  6. że też ja takich jubilatów nie mam w "okolicy" ;-D

    OdpowiedzUsuń