sobota, 11 lipca 2015

Urodziny Piotra

Hej!
Kolejną pracę, jaką chciałabym Wam pokazać jest box z okazji 18 urodzin.
Wykonany z papierów Galerii Papieru  Aż nastanie świt i Kapuśniaczek II.

Osobiście lubię życiowe mądrości, więc tym razem postanowiłam ich użyć w pracy :)
Mimo prostoty jest bardzo wymowny...
Ponieważ nie mogłam się zdecydować, gdzie umieścić skrytkę na kasę, zrobiłam szufladkę.
Całość wygląda następująco:






Takie tam moje twory dzisiaj Wam pokazuję :)
Mam nadzieję, ze nie zawiodłam i tym razem!
A przy okazji napiszę , że pracę zgłosiłam na konkurs urodzinowy Przyda się
Można głosować TUTAJ

Pracę zgłaszam także do  SZUFLADY,
gdzie trwa wyzwanie z Kokardą.



Pozdrawiam serdecznie i do jutra!
Art Soul

2 komentarze:

  1. Fantastyczny :) Podoba mi się pomysł z samochodem i szufladką :) Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca ! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń