czwartek, 11 grudnia 2014

Święta w czerwieni :)

Witajcie!
Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze!!!
Cieszę się niezmiernie, że jesteście ze mną!

Córka gips ma zdjęty ( miłe słowa od Was bardzo Ją ucieszyły, za co dziękujemy obie).
Powinnam mieć zatem dużo więcej czasu, ale mam mniej sił.
W ogóle mam ostatnio ciężki czas i rzadko  mogę tutaj zaglądnąć:(

Ale dziś już jestem i mam karteczkę:)
Leci ona na wyzwanie TUTAJ


Praca bardzo prosta, ale mi się podoba :)



Użyłam Galerii papieru :)

Pozdrawiam wszystkich,
Art Soul.


3 komentarze:

  1. szron na szybce ... :-)

    i powiedz "kózce" żeby juz nie skakała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Style!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach bardzo ładna ta prostota :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń