piątek, 21 listopada 2014

Pudełko na prezent :)

Witajcie!
Dziękuję za odwiedziny!!!!
Witam bardzo serdecznie nowych obserwatorów!

Trochę mnie mało ostatnio, ale tak czasem się zdarza....
Powoli będę nadrabiać zaległości:)

Dzisiaj pudełko na prezent dla Dorotki.
Właściwie nie powinnam nic robić, bo to przez nią Kinga rękę złamała, ale ....
Nie zrobiła tego specjalnie, więc moją małą zemstą są kwiaty w nielubianym przez Dorotkę  kolorze, haha.
Wiem, jestem okropna!
Na pudełku znalazł się też obrazek kochanego przez solenizantkę Londynu.
To może jednak taka zła nie jestem?

Pudełko powstało z użyciem papierów UHK Gallery.
Motylki również z UHK Gallery.
Grafika dopasowana do całości przez Kingę :)
Ramka ...hmm...właściwie nie pamiętam.
Baaaaardzo dawno temu ją kupiłam.
Wiem! CraftFun !

Pudełeczko zgłaszam na wyzwanie w Scrap Shopie 


13 wyzwanie w Craftbarze



Kto wie, może 13 będzie dla mnie szczęśliwa?
W końcu w piątek 13 po 13 godzinach urodziłam Karolinę!


TUTAJ
Dowolna praca z motylem :)

Pudełko ma wymiary 10 x 14 cm.
Jest wysokie tylko na 3 cm, bo ma zmieścić MP3.






Życzę miłego weekendu i zapraszam w odwiedziny,
Art Soul.

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję :) Dla mnie najważniejsze, że solenizantka była bardziej zachwycona pudełkiem niż prezentem!

      Usuń
  2. Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu. Pudełeczko ma fajny klimacik i przyjemną dla oka kompozycję.

    OdpowiedzUsuń
  3. no patrz, moja tez nie lubi różowego... ;-)
    powodzenia w wyzwaniu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Moja wręcz uwielbia! Ale starsza, młodsza już niekoniecznie :)

      Usuń
  4. śliczne pudełeczko, dziękuję za udział w wyzwaniu CraftBar :) nie widzę nigdzie info ile oczek na kostce wypadło wg. wytycznych w wyzwaniu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie dziękujemy za wspólna zabawę podczas wyzwania w Scrap Shop !

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne!!! Wszystko wspaniale skomponowane. Dziękujemy za udział w wyzwaniu KSM :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za mile słowa!

    OdpowiedzUsuń