niedziela, 2 listopada 2014

Prawie vintage z baletnicą :)

Hej!
Jak dobrze, że internet u mnie już działa:)
Kilka dni bez neta i już człowiek nie wie co ma ze sobą zrobić....
No dobra - bez przesady :)

Dzisiaj karteczka taka sobie.
Wielowarstwowa, tuszowana, szarpana i nawet tym razem zrobiłam embossing na tekturce!
Cztery warstwy embossingu....
Poparzone palce, rozsypany puder po całej kuchni, ubrudzona suszarka, a i tak nie jest idealnie!
Ale jest i mi się podoba!
Użyłam papieru UHK Gallery Madmoiselle i papieru wizytówkowego.
Nie ma napisów, bo nie mogłam się zdecydować.
Jak widać środek też czeka na życzenia.
Kwiatki moje własne, co niestety widać.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie Kartkowe ABC
V jak Vintage







W kwestii kwiatów ciągle dochodzę do wprawy :)
I gdyby nie ich kolor to praca byłaby typowo vintage, a tak jest prawie...

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego nadchodzącego tygodnia!

Art Soul.







3 komentarze: