poniedziałek, 20 października 2014

Creative Blog Tour:)

Witajcie,


Dzisiaj zabawa, w której odwiedzamy blogi naszych kolegów i koleżanek i poznajemy ich twórczość.

 Zgłosiła mnie do niej, a może raczej zaprosiła Aga, którą podziwiam za talent, pomysłowość, a także za dokładność w wykonaniu prac.
Róże Agi skradły mi serce tak samo, jak ich twórczyni.
Ona sama jest pełna ciepła i wrażliwości, co dokładnie widać w każdej pracy :)
A sam opis mojej osoby wywołał u mnie łzy wzruszenia....
Dziękuję!!!!

[zadowolona.jpg]

Nad czym obecnie pracuję?

Nad dziećmi, mężem, psem...
A tak serio to nad walką z bólem, przede wszystkim :(
Jest on niesamowicie dezorganizujący, co doprowadza mnie do szału.
A także nad kartkami bożonarodzeniowymi, na które mam tysiąc pomysłów, ale brakuje mi sił. 
I nie wszystkie wychodzą tak, jakbym chciała....
A w przerwach między tymi wszystkimi fajnymi zajęciami -  nad matematyką moich dzieci :)






Czym moja praca różni się od innych?

Właściwie niczym......i wszystkim.
Ratuje mi życie, to na pewno!
Mobilizuje do pracy, aktywności.
I jak każdy wkładam w nią mnóstwo serca, więc nie trzeba się tutaj rozpisywać :)

Dlaczego tworzę i piszę bloga?

Bloga założyłam z "rozkazu" moich córek i odkryłam radość z pisania.
Cieszę się także, że mogę dzielić się swoją pasją z innymi.

Jak wygląda mój proces tworzenia?
Najczęściej pracuję późnym wieczorem, jak już ogarnę wszystko.
Scrapowanie  traktuję jako nagrodę za wykonaną pracę w ciągu dnia:)
Bałagan, chaos, sterta rzeczy, bo ciągle "to nie to" :)
A im większy mam bałagan w trakcie robienia, tym lepiej mi się pracuje.
Na właściwą pracę na biurku zostaje mi jakieś 20 x 20 cm.
Poza tym zadaję mnóstwo pytań ( zwłaszcza dziewczynom ) i zmieniam koncepcję nawet pięć razy .
Ale za to mam ogromną radość

To tyle :)
Oj, strasznie poważnie mi to wszystko wyszło, przepraszam.
Kolejny ciężki dzień, niestety:(

Do zabawy nominuję osoby, których nie uprzedziłam ( za co przepraszam ), ale mam nadzieję, że się z radością przyłączą do zabawy :)

Pierwsza jest Klaudia.

[malutkie1.jpg]

Na pewno większość z Was już poznała Jej przepiękne prace.
Nie jest anonimowa, ale jest tak niesamowita w tym, co robi, że nie mogłam Jej pominąć.
A do tego wszystkiego jest bardzo skromną osobą:)
Po prostu - wzór godny podziwu!

A druga jest Gosia.

MargoLa

Radosna osoba tworząca nie tylko kartki, ale też szyje filcowe figurki, sama też robi kwiaty.
Jej pomysłowość zaskakuje zapewne nie tylko mnie:) 
Pomaga mi i wspiera w wielu sprawach, chociaż nie znamy się osobiście.
Moja nominacja jest formą podziękowania:)

Dziękuję jeszcze raz serdecznie Adze i zapraszam do zwiedzania!!!

Art Soul.






4 komentarze:

  1. Bardzo ciepły wpis :) Trzymam mocno kciuki za lepsze samopoczucie!! ściakam i nieodmiennie dopinguję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaa zatkało mnie:D Dziękuję za nominację :D Świetne karteczki, ale o tym to ja już mówiłam :D Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo tearz to ja dziękuję za mile słowa :) mam nadzieję, że się uda i kiedyś te moje róże dotkniesz i zobaczysz na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę ci aby nigdy nie brakowało ci sił!
    tych fizycznych, bo tych mentalnych masz ogromne pokłady!

    OdpowiedzUsuń