czwartek, 26 czerwca 2014

Dla wychowawczyni :)

Witajcie,
 wiem, wiem stęskniliście się za mną ogromnie !
Ja za Wami także :)
Bardzo dziękuję, że mimo mojej nieobecności zaglądaliście do mnie i komentowaliście!
A dzisiaj?
Dzisiaj się nie mogę zdecydować, którą pracę Wam pokazać.
Trochę ich w ostatnim tygodniu powstało:)
Wiem! 
Dzisiaj będzie box dla wychowawczyni!




Kolorystykę boxa dopasowałam do kolorów zdjęcia.
Zanim jednak dokładnie obejrzałam fotkę, powstał koszyczek.
Ech, gdyby ze mnie czasem nie była taka gapa!

Pracę zgłaszam na wyzwanie TUTAJ.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę miłego dnia!

ArtSoul.

8 komentarzy:

  1. Fantastyczne! No i niezmiennie podziwiam Twoje tempo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pudełeczko. ten kosz cudnie wygląda i kolory świetnie dobrane. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, dziewczyny !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. no fajnie ten malusi koszyczek wykorzystałaś:) super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutely beautiful!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu CCCB!

    OdpowiedzUsuń